lauantai 7. kesäkuuta 2014

Alison kuvausintoilua :3

Eilen oli tosi lämmintä. Otin muutaman Alison kuvan. En jaksanut kuvata Marinaa, kun se ei nyt oikein innosta mua ja pitäis kyllä customoida sitä vähän... uusi peruukki ja obitsu ainakin.. Obitsun haluan myös Alisonille. Antakaa neuvoja mistä minun kannattaisi tilata. Lähden tänään laivalle Viking Gracelle, mutta tällä kertaa en taida ottaa nukkeja mukaan. Jotkut saattavat muistaa, että Marina oli Silja Serenadella silloin ja hän pääsi käymään Ruotsissa ihan maissakin ja kuninkaanlinnan edessä.

Yritin taivuttaa stock kehoa... tuon enempää ei taivu. Alison on silti ihana neiti<3 En aio customoida Alisonia mikäli peruukki pysyy siistinä. 

 Alison: Tykkään auringosta, kukista ja mekoista... ja lukijoista :)

 Rakastan mansikoita! Tähän varmaan kasvaa paljon niitä :3 

 Se mistä sitten en tykkää on hiusten takkuuntuminen.. 

Minä: Alison olet kawaii :3

Osallistukaa kuvakisaan jo tänään: KLIKATKAA TÄSTÄ LINKISTÄ 
Toivon, että osallistutte pian! Kuvaanne piristävät päivääni :)

Alison ja minä kiitämme :)

2 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia :) Ja itse olen tilnnut obitsut mimiwoo nimisestä nettikaupasta. Tuotteet tulevat ilman postikuluja ja siellä on aika halpaa verrattuna muihin kauppoihin joten suosittelen :) Tosin toimitus aika on jotain 2 viikkoa, joka on ainoa miinus :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia :33

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista