lauantai 8. maaliskuuta 2014

10 lukijan juhlis! ♥

Hei rakkaat lukijat nyt on ihanan 10 lukijan juhlapostauksen aika! Postauksessa on herttainen picfic. Minusta picfic onnistui hienosti joten toivon, että tekin pidätte siitä. Mekon tein itse niinkun olen tehnyt melkein kaikki muutkin blogissa esiteltävät vaatteet. Tänään oli ihana aurinkoinen ja lämmin kevätaamu. Linnut lauloivat. Laittakaa musiikki päälle mikäli se ei häiritse tekstien lukemista. Teen sen musavideon Marinasta sitten myöhemmin, kun ehdin. P.s. Minulla on huomenna syntymäpäivä ja se on syy kiireeseen :)
Marina: Hei lukijaiseni ♥ Tämä on kiitospostaus teille :)


Täällä välillä tuulee hieman, mutta ilma on kaunis ja rakastan ulkoilua 


Nyt lähdenkin seikkailemaan aarresaarelle


Eikö olekin jännää?
Minä: Tottakai ei siellä oikeesti mitään aarteita varmaan oo (takapihalla)

Marina: Oon odottanu seikkailemista jo joulusta asti ja nyt pääsen elämäni ensimmäiselle seikkailulle autiosaarelle!


Eiköhän lähdetä!



                                                        Picfic: Autiosaarella
Hui ui täällähän on jäätä! Jalat tärisee


ÄÄK!! Autaa minä uppoaan tähän jäähään! Vesikasvi vetää mua syvälle veteen!


Jos en ottaisi jättiä mukaan seikkailuille olisin aivan pulassa. Se oli kamalaa. Mistäköhän aarrearkusta nuo palaset ovat?


Ahaa täällä on tälläinen ruukku... Siellä sisällä on LEPAKKO! HUIII!!


Omituinen uima-allas. Lintujen kylpylä?


Ketähän täällä on asunut v. 1756?


Luolamiehen asumus


Pajutalo :D


Onpa kodikas. Tämähän voisi olla kesämökkini :) 




Tuolla päässä on ikkuna ja täällä päässä ovi


UAAH!! Ruostevesihauta! En halua upota sinne ää!


Hei täällä kivikossa on jotain...


varovasti..


Oi ku ihana valkoinen kivi ♥ Se on mun aarre


Heinätkin yrittävät vangita minut tänne saarelle. AAG!! Onko tuolla jonkun pää?!


Täytyy sanoa, että tässä saaressa on vaarallista. Huhh...
Minä: Marina olet suloinen 


Toisaalta haluan vielä kesällä palata siihen pikku pajamajaan 

 Kommentoikaa mitä piditte 10 lukijan postauksesta ja mitä 20 lukijan juhlikseen pitäisi teidän mielestänne tulla? Äänenne on arvokas ja jokaisen toive otetaan huomioon. 


3 kommenttia:

  1. Suloinen juhlis :3
    Ja aina niin suloinen marina <33

    VastaaPoista
  2. Ihana suloinen Marina ja toi kt oli hauska! ♥ Pajutalo :D

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia:3


    kuunuket.blogspot.fi

    VastaaPoista